Novinky pro internetové obchody

Po osobních a firemní stránkách se nového administračního rozhraní v těchto dnech dočkal i třetí Webnode produkt – e-shop. Kromě změny celkového vizuálního prostředí došlo také k několika změnám ve správě e-shopu. Množství nových a obměnu některých stávajících funkcí získala správa objednávek, byla zavedena možnost nastavit slevu na dopravu a sledování zásilek, někteří shledají užitečnou také funkci Automatický sklad.

Náhled nového administračního rozhraní

Náhled nového administračního rozhraní

Správa objednávek

Největších změn doznala správa objednávek. Hned po přihlášení do administrace se uživateli zobrazuje, zda má nové objednávky a jejich počet (Červeně značené „Objednávky: Nevyřízené: #“).

V samotné Správě objednávek pak došlo k zjednodušení filtrování stavů objednávek a výrazně byla obohacena především možnost práce s nimi. Lze je teď upravovat (měnit stavy, exportovat, mazat atd.) jak jednotlivě, tak hromadně a to vše v případě potřeby na jednom místě, v jednom okně. Novinkou je také export objednávky. Pro vaše pohodlí a ušetření času jsme zavedli export objednávek do xml a oblíbeného účetního systému Pohoda, v nejbližší době je v plánu také implementace systému MoneyS3.

 Náhled inovované správy objednávek
Náhled inovované správy objednávek

Nastavení sledování zásilek a slevy na dopravu

Dvě vylepšení najdete také v možnostech nastavení dopravy. Po získání údajů od příslušného dopravce lze zavést sledování zásilek. Vy i Váš zákazník tak budete mít přehled o tom, kde se daná zásilka aktuálně nalézá a za jak dlouho dorazí k zákazníkovi. Druhou novinkou je pak možnost zadat minimální částku, za kterou zákazník musí nakoupit, aby mu mohlo být zboží odesláno zdarma. Překročí-li hodnota objednávky tuto částku, v celkovém vyúčtování dojde u dopravy k zobrazení nulové částky.

Nastavení sledování zásilek a slevy na dopravuNastavení sledování zásilek a slevy na dopravu


Nastavení funkce "Automatický sklad"
Nastavení funkce „Automatický sklad“

Automatický sklad

Poslední inovací je pak funkce s názvem Automatický sklad. Množství produktů je automaticky odečítáno a v okamžiku, kdy je objednán poslední kus, dojde k nastavení informací o dostupnosti na „Na vyžádání“. (Pozor, funkce není primárně povolena, chcete-li ji využívat, je třeba si ji v nastavení e-shopu zapnout.)

 

 

 

Doufáme, že Vám inovace umožní ještě pohodlnější správu vašeho e-shopu a v případě připomínek či potíží se nás neobávejte kontaktovat, rádi pomůžeme.

 

Ještě nemáte vlastní e-shop?

Tvorba eshopu s Webnode je opravdu rychlá a snadná, svůj internetový obchod můžete mít již dnes!