Novinky v e-shopech: nastavte si Ověřeno zákazníky!

Na internetu najdete spousta webů, které  hodnotí internetové obchody. Jejich slabou stránkou však většinou bývá, že e-shopy zde nehodnotí ti nejpovolanější – zákazníci. K obchodům se zde většinou vyjadřují jen buď sami majitelé obchodu, jejich konkurence anebo nespokojení zákazníci. Služby jako Ověřeno zákazníky nebo hodnocení obchodů od Zboží.cz nabízí jednoduché řešení, jak tato hodnocení obchodů dělat efektivně a objektivně. Nastavte si je co nejdřív!

Ověřeno zákazníky

„Ověřeno zákazníky“ je služba, kterou poskytuje internetový srovnávač Heureka.cz či Heureka.sk. Export produktů ze svého e-shopu zde máte již určitě dávno nastavený. Prostřednictvím „Ověřeno zákazníky“ jsou osloveni zákazníci, kteří ve vašem obchodě opravdu nakoupili. V dotazníku jsou požádáni, aby uvedli, jak byli či jsou s nákupem ve vašem e-shopu spokojeni. Hodnocení jsou pak zobrazována nejen ve výsledcích vyhledávaní Heuréky, ale na základě těchto výsledků můžete získat certifikát dobrého obchodu. Ten si pak vložíte např. do stránek e-shopu a každý návštěvník uvidí, že u vás může bez obav nakoupit.

Jak nastavíte Ověřeno zákazníky?

V administraci svého e-shopu na Heurece najdete pod názvem obchodu unikátní klíč, který si zkopírujete. Poté přejdete do Webnode a v nastavení vašeho e-shopu v části „Export produktů na Zboží.cz, Heureka, Google nákupy“ vložíte zkopírovaný klíč do políčka „Tajný klíč pro obchod“ a volbu potvrdíte. Kupujícím se po nastaveném počtu dní začnou zasílat dotazníky.

Hodnocení obchodů Zboží.cz

Internetový srovnávač Zboží.cz nabízí hodnocení obchodů podobně jako Heureka. Své názory zde mohou vkládat uživatelé, jenž provedli nákup ve vašem obchodě prostřednictvím Zboží.cz nebo se přihlásili pomocí účtu u Seznam.cz. Také stejně jako u Heureky jsou požádáni o vyjádření spokojenosti s nákupem ve Vašem e-shopu. Výsledné hodnocení pak potenciální zákazníci najdou při vyhledávání ve srovnávači.

Jak nastavíte hodnocení obchodů na Zboží.cz?

Konverzní kód, který je třeba vložit do Webnode, najdete ve svém účtu na Zboží.cz v administračním rozhraní v záložce „Správa provozovny“. Zkopírujete si jej a vložíte v nastavení e-shopu, v části „Export produktů na Zboží.cz, Heureka, Google nákupy“  do políčka „Kód na stránku potvrzující objednávku“. Uživateli, jenž nakoupil přes Zboží.cz se po několika dnech po uskutečnění nákupu zobrazí výzva k ohodnocení vašeho obchodu.

 

Využitím možnosti hodnocení e-shopu nezískáte jen důvěru u potenciálních zákazníků. Je to také prvotřídní nástroj pro získávání zpětné vazby na vaše služby a produkty. Dotazník zjistí i to, co byste se běžně nedozvěděli. Např. co se zákazníkům líbí a co je potřeba zlepšit a jak. Aktivujte si hodnocení obchodů ještě dnes!

Využijete této nové funkce ještě o letošních Vánocích? Budete-li mít se zavedením služeb do svého e-shopu jakékoliv problémy, bez obav nás kdykoliv kontaktujte na oddělení podpory podpora@webnode.cz.

 

  • Nika862

    ahojte  ja sa volam Nikola Horváthova a budem vam pisat o jednich 3 dievkach tie dievki su strasne a povrchne a popritom su to skraty . tak ze 1. sa vola BroňA Cibulova .2,Kamila Horvathova 3,Hena Rafaelova……………….
    to su strasne dievki a chdia do skoli v hrnciarskej vsi ak bi ste ich dane spoznali tak ich vismejte budete ich poznat lebo dam ich fotki na web,,,,,,,,,,,,,,,,,,
     dakujem z pozdravom