Web měsíce: smlsněte si na červnové specialitě

Web měsíce - Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchodObčas je potřeba si trochu osladit život – nejlépe luxusní čokoládou, kterou si můžete vybrat na nádherném webu. Firma Špeciality Plus Kežmarok nabízí jenom zboží té nejvyšší kvality, které odebírá od výrobců s mnohaletou tradicí. Sama je na trhu už od roku 1993 a před 5 lety začala těšit svojí sladkou čokoládou i lidi na internetu – s Webnode.

Opravdová kvalita, to je hlavní recept na úspěch a tu může majitel firmy Špeciality Plus František Mikulášik rozhodně zaručit. Svým zákazníkům nabízí čokoládové speciality všeho druhu.

Snažím se lidem nabídnout něco, co je zahřeje na duši,“ vysvětluje František. „Když sníte čokoládu, dárek je pryč. Já ale chci, aby jim zůstala i nějaká památka. Proto se snažím k čokoládám přidávat i malé vzpomínkové předměty – formičky ve tvaru srdce, růže a podobně.“

Jako správný obchodník ví, že výrobky musí zahřát lidi už od pohledu. Klade proto velký důraz i na podobu obalů. „Chci v lidech vzbuzovat emoce,“ říká. K tomu jsou dobré metafory, teplé barvy, ale i silná značka napovídající, že jde o skutečnou kvalitu.

Speciality plus

Přesně tomu odpovídá i šablona, kterou navrhoval zkušený programátor Peter Varga. „Předtím jsem používal redakční systém Joomla,“ vysvětluje. „Webnode jsem si vybral kvůli jednoduché administraci webu.“ Sám se ale o stránku nestará, na starosti ji má Soňa Tetemonteová. Nikdy dřív nic podobného dělat nemusela, přesto se v systému Webnode rychle zorientovala: „Práce s ním je poměrně jednoduchá,“ říká. „Potěšilo mě, že se s ním pracuje podobně jako s programem Word.“

Kvalita a blízký vztah k zákazníkům, to jsou ingredience, na které sází i Webnode. Proto jsme rádi, že si společnost Špeciality Plus vybrala zrovna nás a přejeme jí mnoho sladkých úspěchů i do budoucna.

Jste na tom stejně jako Soňa Telemonteová a nikdy jste se o žádný web nestarali? Zkuste si, jak si budete rozumět s Webnode!
Tvorba webu s Webnode je opravdu jednoduchá a navíc zdarma. Zkuste to ještě dnes!

  • Tomas

    Web vypadá opravdu úděsně, hrozne nepřehledně a zvolené barvy jsou tak intenzivní, že se na něm necítím vůbec dobře… Logo, které je zasazené do hlavičky vypadá, jako kdyby bylo okousané. Prostě myslím si, že na systému webnode, je spoustu webů, kteří mají 100x větší potenciál vyhrát web měsíce.

  • Pěkný den, Tomáši. Je mi líto, že se Vám stránky nelíbí, každý má jedinečný vkus. Mě stránky připadají přehledné (krátké, dobře strukturované menu) a graficky zajímavé (jejich design odpovídá nabízenému produktu). Samozřejmě nepopírám, že na Webnode jsou stránky na stejné nebo ještě vyšší úrovni. Pokud o nějakých víte, určitě je přihlašte do naší soutěže web-mesice@webnode.cz. Vojtěch Žák, tým Webnode

  • cergina

    Web je ok… Zarazilo ma však „Objednávky prijímame minimálne vo výške 500 €“ Ja sii myslím, že toto už čo sem dávate sú komerčné weby mesiaca. Zaujímavejšie je spraviť web mesiaca normálny nekomerčný,komerčný :-) ps.: chýba mu favicon

  • Dobré ráno, Cergino. Přiznám se, že když vybírám Web měsíce, tak nepřemýšlím tolik o tom, čemu se stránky věnují, ale hlavně o tom, jak jsou upravené – jestli mě na nich něco zaujalo, jestli může ostatní uživatele nějak inspirovat atd. Mým cílem rozhodně není dělat někomu reklamu, naopak rád podpořím zajímavé nápady. Když mi do soutěže přijde pěkně upravená stránka věnující se něčemu nekomerčnímu, věřte mi, že ji rád jako Web měsíce vyhlásím. Jestli o nějaké víte, určitě ji přihlaste ;)
    S přátelským pozdravem,
    Vojtěch Žák, tým Webnode

  • Václav

    Opravdu nechápu, jak toto může vyhrát web měsíce… Aspoň se ukázalo, že tato soutěž je jen o tom kdo si koupí službu web na míru od webnode…. Velké zklamání

  • Pěkný den, Václave. Je mi líto, že se Vám web nelíbí, a mrzí mě, jestli je to jenom kvůli hlavičce. Jednak její zobrazení může být odvislé od prohlížeče, jednak se nesnažíme vybírat weby úplně bez chyb, ale weby, na nichž je mnoho pozitivního. Pan František Mikulášik si skutečně nechal zhotovit šablonu na míru, ale ne u Webnode, ale u pana Vargy, o kterém se v příspěvku také mluví. Ostatně jeho práci můžu jenom doporučit, pro Webnode ale nepracuje. Na tom, kdo si koupí jakou službu, skutečně nezáleží. Pokud máte pocit, že víte o lepším webu, přihlašte ho do soutěže na adrese web-mesice@webnode.cz. Pokud přesto nevyhraje a Vám se to bude zdát divné, napište mi na adresu vojtech.zak@webnode.com a já Vám vysvětlím, jaké chyby se na stránce nachází, že nemohla vyhrát.
    S přáním mnoha úspěchů,
    Vojtěch Žák, tým Webnode