Vyhrabte se z laviny e-mailů, využijte online rezervační systém Reservio

Rezervační formuláře Reservio

Věděli jste, že 84 % vašich zákazníků používá internet k vyhledávání a online rezervování služeb? To je pádný důvod pro využití online rezervačního formuláře. Vyzkoušejte Reservio – jednoduchý, ale mocný nástroj, který si můžete vložit rovnou na svoji stránku. Zákazník díky němu uvidí, kdy je u vás volno, a vybere si čas, který se hodí vám oběma. Ušetříte si tak spoustu zbytečných e-mailů a telefonátů. V tomto článku vám ukážeme, jak si Reservio přidat na stránku.

Mnoho podniků stojí na osobním kontaktu se zákazníky. Právě pro ty je Reservio ideální. Díky automatizované rezervaci budete schopni obsloužit více lidí v kratším čase. Online rezervační formulář je navíc příjemnější i pro vaše zákazníky. Díky systému Reservio tak zvýšíte svoji konkurenceschopnost.

Výhody organizátoru schůzek Reservio

  • Rezervace je jednodušší a rychlejší pro obě strany. Nemusíte vyřizovat tisíce e-mailů a telefonátů. Jenom nastavíte čas, kdy budete dostupní.
  • Protože se jedná o automatický systém, zákazník obdrží okamžitou odpověď. Zlepšíte tak kvalitu svých služeb.
  • Snížíte počet lidí, kteří na schůzku zapomenou. Na e-mail jim totiž automaticky dojde připomínka.

Jak přidat tlačítko Reservio na vaši stránku

Zaregistrujte se na stránce Reservio a vyplňte informace o tom, kdy budete ve firmě dostupní (kdo tam bude, kdy tam bude a co pro zákazníka může udělat).

Hotovo? V tom případě můžete vložit tlačítko na svoji stránku Webnode.

1) Klikněte na záložku Propagace v horním menu svého Reservio účtu.

Online rezervační systém Reservio

2) Najděte možnost Přidat tlačítko.

Online rezervační formulář Reservio

3) Vyberte si styl tlačítka. Napište text, který chcete v tlačítku zobrazit, a potom zkopírujte modře zvýrazněný kód.

Online rezervační systém Reservio

4) Otevřete si editor svých stránek a klikněte na Ostatní > Pro podnikatele > Online rezervace (Reservio).

Online rezervační formulář Reservio

5) Do okna, které se vám otevřelo, vložte zkopírovaný kód a zmáčkněte ok.

Výborně. Šetřič času a organizátor schůzek Reservio je na vašich stránkách. Vychutnejte si luxus, který vám nabízí.

 

Nejste si jistí, jestli tlačítko Reservio potřebujete? Napište nám do komentářů a my vám poradíme.

 

Přemýšlíte o vytvoření vlastních webových stránek?
Tvorba www stránek s Webnode je opravdu jednoduchá a navíc zdarma. Zkuste to ještě dnes!

  • Peter

    Dobrý deň,
    je možné pre salon krásy pridať reservio pre každú profesiu? (pedikúra, kozmetika, kaderníctvo, …) ďakujem

  • Pěkný den, Petere.
    Ano, je to možné: při vytváření kalendáře pracovních hodin, můžete vytvořit speciální pracovní hodiny por každou z těchto položek. Doporučuji vyzkoušet si to, tím, že se zaregistrujete a vytvoříte si kalendář, se k ničemu nezavazujete, svůj účet můžete kdykoliv zrušit.
    Kdybyste měl další otázky, neváhejte se na mě obrátit.
    S pozdravem,
    Vojta Žák, tým Webnode

  • Lucie

    Dobrý den.
    Chtěla jsem se zeptat jak umístit tlacítko Reservio na libovolné místo na stránce.Pokud vše provedu dle návodu je zobrazeno na konci stránky.Moc děkuji za odpověď.

  • Dobrý den Lucie, kontaktujte prosím ze svého přihlašovacího e-mailu naše oddělení podpory na adrese podpora@webnode.cz, podíváme se hned na to. Určitě společně brzy zjistíme, v čem je zádrhel. Díky. Olga, tým Webnode

  • Martin

    Dobrý den, jak zruším účet prosím ???? Vyzkoušel jsem „nanečisto“ a teď bych chtěl naostro s novou identitou :-) děkuji

  • nada

    dobry den lze udelat i online konverzaci, ,? dekujijak je talčitko ONLINE a OFFLINE myslim dekuji

  • Stává se, že se zákaznice objedná, já si rezervuji čas, čekám a nikdo nepřijde. Je to nepříjemné, protože jsem vlastně uvázaná, nemohu nikam odejít, nic vyřídit a nakonec tedy přijdu nejen o čas, ale také o tržbu, protože když zákaznice nepřijde, není práce. Je možné vyžádat si předem zálohu na účet? Jedině tak poznám, že zákaznice svoji objednávku myslí vážně. Pochybuji, že by někdo zaplatil za něco, co vlastně udělat nechce.

  • Dobrá den, Martine,

    díky za dotaz. Jak přesně zrušit celý účet bohužel nevím, osobně si myslím, že bude třeba založit nový pod jiným emailem.

    Určitě Vám ale rádi přesně poradí přímo na zákaznické podpoře Reservia. K tomu můžete využít kontaktní formulář zde http://www.reservio.com/cs/podpora/ nebo možnost „Podpora“, kterou naleznete po kliknutí na své jméno přímo v uživatelském účtu.

    Ať se zadaří :) !
    Dagmar Mašková, tým Webnode

  • Dobrý den, Nado,

    online konverzaci na web nejlépe vložíte pomocí některé z dalších externích služeb, které poskytují aplikaci online chatu. Jak přesně na to si můžete přečíst v našem dřívějším článku zde: http://www.webnode.cz/blog/2012/09/rychly-tip-ziskejte-vice-spokojenych-zakazniku-s-online-chatem/

    Pomoci vám může také vložit na web svou ikonu Skype, s tím vám zase poradí návod zde: http://www.webnode.cz/blog/2013/03/skype-na-vasem-webu-5-kladu-a-zadne-zapory/

    Informovat zákazníky o tom, zda jste online je velmi užitečná věc :)

    Dagmar Mašková, tým Webnode

  • Dobrý den, pan Berková,

    myslím, že vyžádání zálohy předem na účet je určitě možné. vše si můžete vykomunikovat přímo s klientem, který rezervaci provedl.

    Na jeho email mu tedy můžete ihned po vytvoření rezervace zaslat zprávu s tím, že toto zaplacení zálohy požadujete a s číslem Vašeho účtu.

    Pokud pak záloha nedorazí, budete moci klientovu rezervaci zrušit.

    Další možnosti, které poskytuje přímo rezervační systém Reservio, vám poradí přímo jejich zákaznická podpora zde: http://www.reservio.com/cs/podpora/

    Dagmar Mašková, tým Webnode